Za vodenje podjetja so nekateri posebej šolani in usposobljeni, drugi pa se v tej vlogi znajdejo brez takšne podlage, včasih celo po naključju. V vsakem primeru bo treba v to nalogo vložiti veliko truda, saj je treba postoriti tudi veliko dela. V poštev pridejo mnogi detajli, na katere morda niti ne pomislimo, dokler se z njimi ne soočimo.
Za brezhibno delovanje podjetja je ključno to, da ima nadzor nad vsemi dokumenti in podatki, ki se zbirajo in uporabljajo pri delu. Na srečo nam to olajšajo sodobni dokumentni sistemi, ki jih uporabljajo praktično vsa podjetja s takšnimi potrebami. Ti sistemi omogočajo zbiranje poslovnih informacij in trajno hrambo dokumentov, ki jih je treba arhivirati. Predvsem pa olajšajo uporabo podatkov, tako da lahko pričakujemo boljše rezultate pri delu. Pri praktično vsakem službenem opravilu pridejo prav takšni in drugačni podatki. To velja recimo tudi za upravljanje odnosov s strankami. Stranke moramo dobro poznati, če želimo uspešno poslovati, ključni za to pa so prav podatki, ki jih zberemo o njih. Ni treba, da od strank pobiramo vse mogoče podatke, upravljanje odnosov s strankami je lahko dokaj enostavno in uspešno že, če imamo na razpolago povsem osnovne kontaktne podatke. V vsakem primeru so nepogrešljivi dokumentni sistemi, ki združujejo pomembne podatke na enem mestu in nam omogočajo vpogled v informacije, ki jih imamo o svojih strankah. Tako bo tudi upravljanje odnosov s strankami mnogo lažje, saj bo takoj vidno, s katerimi strankami imamo opravka, kakšni so njihovi interesi in kaj lahko storimo zanje.
Napredni dokumentni sistemi so izjemno uporabni za tiste, ki bi radi imeli celovit pregled nad poslovanjem podjetja. Izkažejo se za ključnega partnerja, tako pri tistih, ki se dobro znajdejo na vodstvenih položajih v podjetju, kot tudi pri samostojnih in manj izkušenih podjetnikih. V vsakem primeru se splača izkoristiti poslovno inteligenco za uspešno poslovanje.

